Morsdags askar

Hm, insåg just, när jag gick in på bloggpanelen att jag inte bloggat dessa Morsdags askar som jag gjorde i maj. Ja, ja – bättre sent än aldrig!

Jag minns inte riktigt vad dessa askar kallas, men mallen har jag hittat nån stans här på webben – frågan är bara vart!?

Eftersom pappret är så himla fint i sig själv så har jag inte dekorerat så mycket. Handtagen har jag gjort av spets.

 

Sommarkramar ztina

2 responses to “Morsdags askar

  • Kamilla

    hahaaa, jadu, man glömmer ju att blogga :/
    Men helt underbara askar/handväskor?! 😀
    Kram kram

  • bitte71

    Hej! Har precis hittat hit till din sida efter att Kamilla tipsade om att du haft inläggsmaraton för ett tag sedan. Jag har också startat upp ett sådant i min blogg, du får gärna komma in och gissa också;-)
    Så jättefina saker du gör, har kikat runt här i bloggen och dessa väskorna var ju toksöta!
    Ha en bra helg, hälsningar Marie

Kommentera

