Nytt Scrapförkläde!

Idag har jag inhandlat ett nytt Scrapförkläde! Jag var egentligen ute efter något nytt och roligt till trädgården när jag besökte den lokala butiken Maggans Djungelkiosk, men kom som sagt var därifrån med något nytt till Scraprummet. Inte helt ovanligt! =)

Detta förkläde är från Rotor (ett svenskt designföretag) och är gjort i bävernylon. Perfekt när man ska använda färger, mister, embossing m.m. Lätt att torka av och dessutom supersnyggt!!!! I min familj är jag vida känd som den som spiller och ”sormar” mest så detta förkläde kommer garanterat väl till pass för mig. Denna gång vågade jag dessutom mig på lite färg… Det blev den gröna som fick komma hem och bo hos mig!

Kram ztina

3 responses to “Nytt Scrapförkläde!

Kommentera

