Award från Annkan

Tjingeling! Jag har fått en award från Annkan, en superhärlig scrappartjej som är riktigt duktig på att kommentera i min blogg vilket gör mig sååååå glad!

Till denna award ska man skriva ner 8 saker som läsarna kanske inte vet om mig! Så här kommer 8 saker om mig!!

1. jag organiserar just nu om i hela mitt scraprum!

2. jag ÄLSKAR att lösa japanska bildkorsord (kan bli nästan manisk!)

3. jag är duktig på att minnas låttexter

4. min favoritmat är nog thaimat

5. jag älskar att köpa väskor

6. men hatar att köpa skor

7. bor i ett radhus nära stan

8. men min dröm är att bo ute på landet

Här kommer några härliga tjejer som jag skickar denna vidare till: annica h, camilla, bellamio, millan, kristina, catta och så förståss tillbaka till annkan!

Kram ztina

6 responses to “Award från Annkan

  • Kristina i Lillpite

    Tack snälla, snälla Ztina! Just nu känns inte min blogg så inspirerande, men snart så är jag fit for fight!!! Både influensa och pollen sätter käppar i hjulet för mej. Plus att det är en hel del omsorg om mina föräldrar just nu. Men sånt är livet…
    Därför känns det jätteskoj att få ta emot en sån här award, och jag ska fundera lite på vilka som jag ska passa den vidare till.

    Kramar // Kikki

  • Annica H

    Men så gullig du är! Tusen, tusen tack! 🙂
    Stort grattis till alla ”bloggdagar utan rast” Fantastiskt bra gjort av dig! 🙂
    Kram Annica H

  • annkan

    Så kul att du blev glad!
    Hihi, vad gullig DU är då! Tack för att du sände den tillbaks till mig. 🙂

    Och vad skoj att läsa lite mer om dig.

    Önskar dig en fin helg.
    Kram.

  • Kamilla

    Tack snälla Stina ❤
    Roligt att läsa mer om dig 🙂
    Kram kram

  • Catta

    Men oj! Tack så mycket, med tanke på uppdateringsfrekvensen i min blogg är det det stor och glad överraskning =)
    Bra jobbat igår, det gör vi om någon gång!
    Kram Catta

  • BellaMio

    Hej å hallå!

    Tusen tack du goa för att du vill ge din award vidare till mig!! Blir sååå glad både för den och för dina fina ord inne hos mig.

    Jag brukar tacka ödmjukast för awarder men har bestämt mig för att inte ta emot fler, fast just denna kan jag inte motstå 🙂 Tycker det är en rolig twist att man ska berätta om sig själv.

    TACK än en gång!!
    BellaMio

Kommentera

