Och så var tävlingen över!

Tusan också! Nästan direkt när jag vaknade i morse kom jag på att jag inte hade bloggat igår! Och ska jag vara helt ärlig så fanns det över huvud taget inte i mina tankar under gårdagskvällen heller! Helt totalt borta! Så nu är alltså mitt Imläggsmaraton slut för denna gång. Och trots att jag hade tänkt att den skulle pågå ett tag till så är jag ändå väldigt nöjd över att jag lyckades blogga varenda dag i 4 veckor! Det är absolut ett nytt rekord för mig!!!

Och nu till vinnaren som blev Camilla!

Camilla skriver: april 12, 2011 kl. 2:54 e m 

Det här var ju en kul grej! Jag gissar på 1 maj! Lycka till!

STORT GRATTIS! Maila din adress till ztinaspysselvra@hotmail.com så kommer det ett paket till dig på posten inom kort!

Men ni har väl inte missat att min blogcandy fortfarande är igång! Sista datum att vara med i den är den 8 maj!

Ha det bra! Kram ztina

5 responses to “Och så var tävlingen över!

Kommentera

