Oj, oj!!!

Det var nära ögat! Bara 8 minuter kvar av dagen – men jag hann i alla fall. Var alldeles för inne i ”Walk the line” så jag höll alldeles på att glömma bort bloggen =) Tyvärr hann jag inte redigera de bilder jag tänkte visa idag, har nämligen hittat ett julalster som jag inte visat ännu. Det har varit borta sedan jul, var alldeles säker på att jag lämnat det på någon träff eller liknande, men så mitt i storstädning av scraprummet så låg det där under skrivbordet. Vad det är får ni väl se imorgon istället… =)

Idag har jag testat några, för mig, nya tekniker. Dessa kommer jag också att visa inom kort. Men nu är det nog dags att publicera för nu är det bara 3 minuter kvar till midnatt!

Sov gott mina vänner! Kram ztina

Kommentera

