Blogcandy!!!

Nu har jag äntligen satt ihop en blogcandy till er! Jag firar ju nämligen att min besöksräknare har passerat 50.000!!!! Helt otroligt, men sant! Så här ser min blogcandy ut! Hoppas det ska smaka =)

Vill du vinna detta blogcandy??? Gör då så här…
1. Skriv om mitt blogcandy och använd bilden ovan i din egen blogg. (Om du inte har en blogg, så har du ändå en chans att vinna genom att lämna en kommentar till detta inlägg.)

2. Lämna sedan en kommentar i detta inlägg, och en länk till din blogg så att jag kan besöka den.

Sista tävlingsdag är den 8 maj!

Missa inte heller mitt inläggsmaraton som du hittar HÄR! Där kan du också tävla och vinna ett fint pris!

Ha en fortsatt glad påsk!

kram ztina

48 responses to “Blogcandy!!!

Kommentera

