Påskpynt

Jag brukar inte påskpynta så mycket men eftersom vi faktiskt ska vara hemma halva påsken, för ovanlighetens skull, så tänkte jag att det kunde vara lite roligt med lite påsk i huset! Jag startade med att dekorera runt en påsklilja som jag köpt. Jag satte dit lite ”dekorationsull”, fjädrar, ett hjärta, ägg och en liten höna. Så här blev resultatet:

Sedan tog jag blåbärsriskransen som suttit på dörren sedan jul och gjorde om den till en påskkrans. Även här dekorerade jag med ”dekorationsull”, fjädrar, ägg och en fågel. Så här blev den;

Så nu är huset en aning mer påskig! =)

Kram ztina

Kommentera

