En liten badpojke

Jag kan knappt fatta det själv men nu har jag fixat att blogga varenda dag i två veckor!!!! Helt OTROLIGT! Så här duktig på att blogga har jag aldrig varit! Ser att det är många datum på era gisningar som har gått ut – så skynda er att gissa på ett nytt!!! Klicka på bilden nedan så kommer du till tävlingen!

I fredags visades mitt sista Gäst-DT alster för Magdas Scrapbooking. Det är ett somrigt minialbum som en liten påminnelse om att värmen och solen är på väg tillbaka. Här nedan ser ni själva väskans fram- och baksida.

 

När man sedan öppnar väskan vecklar man bara ut sidorna och där inne har jag satt fast en massa foton och lite text. Fiffigt va!

 

Jag har även tagit lite detaljbilder som jag visar nedan.

 

Tack snälla Magdas för att jag fått vara Gäst-DT åt er!!!

Kram ztina

2 responses to “En liten badpojke

Kommentera

