Öppna paket

 Hej och hå! Äntligen fredag- så himla skönt. Idag blir det att visa upp en LO som jag gjort till LScrapbooking som Gäst-DT. Det är Jonathan som öppnar julklappar i full fart!

I Gäst-DT paketet fick jag med en massa roliga dekorationer som jag använt mig av på denna layout.

Det jag tycker om med layouten är att det syns att det är en jul-LO men samtidigt har det inte så många typiska julfärger.

Nu tycker jag att ni har en riktigt trevlig helg! För det tänker jag ha!!!!!

Kram ztina

Kommentera

