Beskrivning till väskan

Hör och häpna men här kommer faktiskt min allra första beskrivning/tutorial på denna blogg (tror jag =).

Idag hade jag tänkt dela med mig av min egen beskrivning av väskan som jag brukar göra. Idén kommer ursprungligen från superduktiga Inger. Så här ser några av mina väskor ut:

DSC_0320

Väskan är riktigt stabil och rymmer en hel del!

Min beskrivning hittar du på följande adress.

http://www.4shared.com/document/K6pjZ5Mu/beskrivning_till_vskan.html

Har du några frågor är det bara att höra av dig!

Kram ztina

One response to “Beskrivning till väskan

  • annkan

    Men tack!
    Ja, dina väskor- och askar- är ju inte av denna världen! SÅ fina!!

    Ska förresten bli spännande att se vem som vinner din tävling. Mitt datum har då både kommit och passerat, fniss. 😉 Fast det är roligt såklart, att du bloggar så flitigt nu!

    Ha det gott!

    Kram.

Kommentera

