Adventure

Nu är jag allt ute i sista minuten, bara en halvtimme kvar av denna dag. Men här kommer i alla fall dagens inlägg =)

Anledningen till mitt sena inlägg är att vi haft scrapträff med NorthernLightScrappers idag, så jag har inte varit hemma på hela kvällen. Tusen tack alla goa scrappare för en trevlig kväll…!

Idag tänkte jag visa en LO som jag gjorde på den stora Scrapträffen i Övik i mars. Detta var en skiss vi skulle utgå från.

Jag valde att bara använda mig av vit cardstock och sedan har jag stämplat och använt rub-ons till ”bakrunden”. Har även dekorerat med lite blomor, pins, blad, fjärilar och pärlor.

Nu tror jag snart det är dags att inta sängläge! Sov gott allesammans!!!

Kram ztina

5 responses to “Adventure

Kommentera

