Always smiling

 Mitt maraton fortsätter idag med en layout som jag gjorde på NLS årsmöte i januari. Jag tror att utmaningen bakom denna LO är en skiss, men jag är inte helt säker.

Jag ÄLSKAR verkligen detta foto på min badtokiga son och rubriken passar också som handen i handsken. För det är inte ofta han inte är på glatt och busigt humör… =)

De söta figurerna fick jag av min goa vän Milou och fastän papprena inte alls kommer från samma leverantör så passade de perfekt! Tack igen Millan!!!

Nu är det strax vällingdags hemma hos oss så det är väl bäst jag går och förbereder på en gång. Ha det bra!

Kram ztina

Kommentera

