Ho, ho… Vem där?

Oj, så roligt att så många redan har börjat gissa datum i mitt inläggsmaraton! Ska bli spännande att se vem som i slutänden vinner…

Idag tänkte jag visa en layout som nyss har visats på LScrapbookings blogg där jag är Gäst-DT. I detta Gäst-DT paket fick jag bland annat en förpackning med små kläder av chipboard. Helt underbart söta!!!
Och det tog inte många sekunder innan jag visste exakt vilket foto jag skulle använda till dem.

Scrapbooking Butik & Inspiration -Lscrapbooking.se

Förra sommaren tog vi nämligen en superläckert foto på Jonathan där han sitter i en torktumlare och ser sin spegelbild. De söta chipboardkläderna färgade jag in med både chalks och Glimmermist. Jag har även använt Glimmermist på bakgrunden.

Scrapbooking Butik & Inspiration -Lscrapbooking.se

Färgen på Glimmermisten heter Red Velvet och blev snabbt en favorit, den blir otroligt snygg när man sprayar den.

Till övriga dekoration har jag använt gamla klockdelar.
kram ztina

One response to “Ho, ho… Vem där?

  • annkan

    Wow, vilken otroligt läcker och innovativ layout!! Gillar den massor!!! SÅ fint med de små chippis-kläderna- och glimmermisten och…. Ja, fotot var ju klockrent det också!
    Och vilka sköna metalldelar du använt.

    Nu ska jag spana in din tävling som du skriver om.

    Ha det gott!
    Kram.

Kommentera

