Inläggsmaraton!!! Tävla och vinn!

Hittade ju som sagt var en hel del obloggat material när jag gick igenom datorns alla foton i förrgår. Och man behöver ju inte titta långt bak i bloggen för att inse att jag kanske inte är världens bästa på att uppdatera!!!

Så igår kväll efter en hel del grubblande om hur jag skulle kunna sätta lite press på mig själv så att fler inlägg bli inlagda så kom jag ihåg min kära vän Cattas Inläggsmaraton som hon hade för cirka 1 ½år sedan. Den gick ut på att läsarna fick gissa hur många dagar i rad som hon skulle klara av att lägga ut ett blogginlägg.  Så det är precis vad ni ska få göra nu!!! =)

Det här är ”reglerna”:

  • Gissa hur många dagar i rad jag kommer att klara av att skriva nya blogginlägg. Kommentera detta inlägg och skriv vilket datum du tror att jag kommer att missa på.
  • Om din gissning  ”går ut” får du naturligtvis gissa på ett nytt datum.
  • Du får bara ha ETT aktuellt datum åt gången
  • Du får inte gissa på ett datum som någon annan redan tagit, om två gissar samma datum så vinner den som först lämnade gissningen.

Tipsa gärna om tävlingen i din egen blogg!

Lycka till! -Både till Er och till Mig Själv!!!! Hi, hi

Kram ztina

44 responses to “Inläggsmaraton!!! Tävla och vinn!

Kommentera

