Mina syskonbarn

Sitter och går igenom datorn och alla foton jag har på den och inser att jag har en hel del scrapbookingalster som jag inte visat ännu!!! Så nu kommer det (förhoppningsvis) en period med en hel del inlägg från mig! Först ut hade jag tänkt visa en LO som jag gjorde på NorthernLightScrappers Årsmöte i januari. Fotot är på två av mina älskade syskonbarn för några somrar sedan.

Jag tror att denna utmaning var att ha med ett visst antal saker på sin LO. Den lila fjärilen är en personlig favorit, den är ju bara sååååå snygg!!!!

Nu ska jag fortsätta sortera lite foton!

Kram ztina

One response to “Mina syskonbarn

Kommentera

