godiskorgar!

Jag har gjort tre stycken godiskorgar till tre stycken födelsedagsbarn. De här korgarna var både roliga och gick fort att göra. Jag har gjort två olika varianter på mina korgar.

På denna korg har jag valt att vika ner två av hörnen så att korgen blev mer öppen.

Jag har dekorerat med några riktigt söta blommor från Scrap-Ateljen. Papprena jag använt kommer från Maja Designs kollektion Ska vi ta en fika.

På de andra två korgarna har jag gjort som originalbeskrivningen, alltså inte vikt ner några kanter. Papprena jag använt på dessa två kommer från Pysselgummans kollektion Sagan om våren.

Dessa korgar gav mig en hel del vårkänslor! Hoppas att dina vårkänslor är på väg fram snart…

Kram ztina

5 responses to “godiskorgar!

  • Catta

    Väldgit söta korgar! Mottagarna var säkert nöjda.
    Kram Catta

  • chlasan

    heja heja mera inlägg 😀 jättefina!! kram

  • annkan

    Å, du har bloggat! 🙂

    Hmm, vårkänslor är lite svårt att få, tycker jag- då det var och varannan dag snöar och blåser. Fast just idag har vi faktiskt haft både sol och ganska varmt- så… hopp finns! 😀

    Dina korgar är jättefina- och jag blir riktigt sugen på att påskpyssla lite nu. Inte gjort ett enda påskkort, eller nånting än… Men det kommer förhoppningsvis. 😉

    Kram!

  • Elin

    Jättefina korgar! Finns beskrivning att få tag i någonstans eller är det en yrkeshemlighet? 😉 Hälsn. Elin

Kommentera

