3 nya layouter till…

 Här kommer nu ytterligare 3 nya lagouter som jag gjort… Den här första gjorde jag på Scraphelgen som NLS anordnade, hade lyckan att få vinna ett andrapris (tror jag) med denna layout.

På fotot är det jag och Jonathan under vår Stockholmsresa. Jag tycker så mycket om detta foto! Jag började med att spraya GlimmerMist på bakgrunden, sedan har jag dekorerat med bling, blommor, en wellpaptag och band.

Nästa layout gjorde jag i Ö-vik i en utmaning där man skulle inspireras av ett foto på några svart-vita hjärtan. Jag valde att göra en layout på vår snygga skogskille. På fotot är han klädd i skogskläder sydda av faster. Jag har dekorerat med spets, blommor, blad och en knapp.

Sist men inte minst kommer en layout, gjord på NLS Scraphelg, där man skulle inspireras av ordet kollage. Jag vet inte om jag riktigt lyckades men så här blev i alla fall resultatet…

Jag har dekorerat med blommor, bling, rub-ons, blad och en metalldekoration.

Idag har jag fått otroligt mycket gjort! Jonathan har följt med farmor på teater så jag har haft en massa tid att hinna allt det där jag legat bakom med; -tvätta, torka fönster, röja i förrådet, förbereda inför styrelsemötet imorgon och städa badrummet! Dessutom har jag hunnit med en långpromenad med hundarna! Härligt!

Kram ztina

5 responses to “3 nya layouter till…

Kommentera

