3 nya layouter

Nu är äntligen alla layouter fotade och idag tänkte jag visa 3 av dem. Dessa tre hann jag göra i Ö-vik förra helgen mellan alla demos jag höll i. Den här första, Bästa vänner, hade jag även turen att vinna en utmaning med.

På fotot har vi Jonathan och Peak, bästa vänner i vått och torrt! Ett av mina favoritfoton faktiskt. Jag har dekorerat med stämplar, svart spets, en fjäril och blingswirls. Jag har även satt två tags ovanför fotot som jag fyllt med text.

Nästa layout deltog jag med i en snabbutmaning där vi skulle inspireras av en bild som bestod (om jag minns rätt) av en ljusbricka i vita och gröna färger. Jag valde att inspireras både av färgerna och av ljustemat till min rubrik – you are the light of my life.

Jag har dekorerat med blommor, blad och bling. Bakgrundspappret har embossade cirklar på sig, cirkelmönstret har jag sedan tagit upp i kantstansen under fotot.

Den sista layouten för idag är från en scrapliftutmaning. Av någon konstig anledning satt jag och nynnade på låten Älskade ängel när jag gjorde denna layout så då föll det sig ganska naturligt att sätta det som rubrik.

Här har jag varit sparsam med dekorationerna. Fjärilen har jag lagt 3D-lack på för att få lite effekt.

Fler layouter kommer inom de närmsta dagarna, ska bara redigera klart fotona jag tagit av dem =)

Kram ztina

7 responses to “3 nya layouter

Kommentera

