Midsommarsnapsen

Vilket sommarväder va! Här öser regnet ner så då passar jag på att göra ett litet blogginlägg. Till midsommar altrade jag denna låda till ett snapskit. Jag började med att skriva ut Helan går på ett papper som jag sedan klippte till och klädde fram- och baksida med. Sedan tog jag ståltråd och gjorde ett handtag som jag sedan även virade en bladranka runt. Jag klädde även in flaskorna med papper och skrev vilken sorts snaps de innehöll. Sist men inte minst dekorerade jag det hela med lite blommor och blader =)

Hoppas att du hade en riktigt bra Midsommar! Nu längtar jag bara till sol och värme så att man nån gång får lite äkta sommarkänsla!

kram ztina

5 responses to “Midsommarsnapsen

Kommentera

