tre hus…

Som en liten present på Mors Dag gjorde jag dessa tre hus till mamma, svärmor och Tomas mormor. De är alla tre gjorda med BoBunnys snygga papper Mamarazzi och är ganska lika varandra förutom valet av papper. Husen är ca 15 cm höga och 10 cm breda. Man kan lyfta av locket och knyta upp rosetten och veckla ut huset. Inuti har jag fyllt med foton på Jonathan så att det hela blev ett litet minialbum. Nu låter jag bilderna tala för sig själva…

De var riktigt roliga att göra, tror jag måste göra ett till mig själv också!

Kram ztina

11 responses to “tre hus…

Kommentera

