några kort…

OJ, OJ, OJ! Man kan inte direkt säga att det var igår jag uppdaterade! Och ändå har jag flera alster som jag faktiskt fotat men inte lagt in… Nå ja – jag kör med… BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG =)

Tänkte börja med att lägga in lite kort som jag gjort… De är i två olika modeller.

Detta kort gjorde jag till min kära syster på hennes födelsedag… Här nedan är det först halvt utvecklat och sedan helt utvecklat…

Nästa kort är ett likadant, det gjorde jag till en tjej i födelsedagsswappen jag är med i.

Det sista kortet är också ett födelsedagsswappkort… denna gång i lite romantisk stil…

Så där ja – det gick ju fort. Förstår inte varför jag inte tagit mig tid till detta tidigare…! Nå ja, kan faktiskt LOVA att jag kommer att uppdatera bloggen igen redan imorgon! Hade nämligen tänkt lägga in foton på Mors-dags-alsterna jag gjort…

Kram ztina

 

One response to “några kort…

Kommentera

