Världens bästa hobby!

Jag har gjort ett litet ”minialbum” som jag gjort av Inkidos nya wellpapp tags. Minialbumet har jag dedikerat till världens bästa hobby – Scrapbooking!!!! Jag har samlat lite olika texter och ordspråk som passar in. Låter bilderna tala för sig själv…

De fina wellpapp tagsen hittar du hos Scrap-Ateljén! Hoppas att du haft en riktigt bra påsk!

Kram ztina

5 responses to “Världens bästa hobby!

  • annkan

    Hej på dig!!
    Jaa, det var väldigt trevligt. Tack själv! 🙂

    Vad skoj att du hittade till mig. Så kul när det är en pysslare som man faktiskt träffat, hihi.
    Men som sagt, inte världens mest uppdaterade blogg just för närvarande. 😉
    Nåja, jag tänker komma igen- bara jag hittar tiden.

    Vilket otroligt snyggt minialbum du gjort! Fräckt med texterna och vad roligt att spara ett sånt.

    Just firat påsken nedbäddad med feber och en otäck hosta, så ja.. trevligare påskhelg har man väl haft. Nåja, kanske tur att det händer på en långhelg så behöver man inte ha så dåligt samvete för jobb i alla fall.

    Hälsa tillbaks här hemifrån.

    Kram!

  • Karin/essmo

    Supercoolt ! 🙂 å jag håller verkligen med i vartenda ord!
    kram 😀

  • chlasan

    Hej kompis! Jag har oxå tänkt på det, har bara varit så mkt annat. Ska vi inte köra ett maraton på lördag??? 😀 Jag har då iaf inga planer. Vi kan ha värsta teknik-testar-dagen!! Har så mkt som jag vill prova men får som inte tummen ur….. Hoppas ni har det bra, hör av dej! KRAM

  • *Bling*

    Oj oj oj blev helt frälst i dina väskor.
    Och det här minialbumet var superfint,
    samtycker nickande med budskapet.
    Kortet som rymmer hela din familj var
    så fint i färgerna, gillade knytbandet runt…

  • Millan

    Men stina nu vill jag se lite nytt här på bloggen! (Tänkte om jag sätter lite press på dej så kanske det kommer ut nåt 😀 ) KRAM

Kommentera

