Kort med ny vikning

På NorthernLightScrappers forum är jag med i en födelsedagsswapp – superkul! Längtar verkligen tills september då det är min tur att få hem en massa paket i brevlådan. Och framför allt en massa fint kort! Till paketen ska det nämligen följa med ett egengjort kort! Eftersom jag ett bra tag har varit väldigt less på att göra kort så utmanade jag mig själv till att hitta för mig nya vikningar till varje månad… vi får väl se om jag lyckas!

Till Cattas födelsedag gjorde jag detta kort som var superkul att göra! Beskrivning till kortet hittar du här:    http://www.youtube.com/watch?v=q9V5ObpgODQ. Bilderna på detta kort har jag ”stulit” från Cattas blogg – mina egna blev inge bra.

 

Kram ztina

2 responses to “Kort med ny vikning

Kommentera

