Min familj

Idag tänkte jag visa er ett litet minialbum som jag gjort till Scrap-Ateljen! Konstruktionen av albumet var riktigt enkelt att göra – det är helt enkelt ett cardstock som jag vikt ihop och sedan sytt kanterna på. Ni förstår säkert konstruktionen när ni ser bilderna. Här ser ni först framsidan…

När man vecklar ut albumet så ser det ut så här – det är väldigt bra för det kan stå upp av sig själv eftersom det är vikt fram och tillbaka.

I varje fack i albumet finns en dubbelvikt tag som jag gjort av cardstock. På varje tag finns ett foto på en medlem i familjen och inuti finns lite text om hur just den medlemmen kom in i mitt liv…

Så här ser albumet ut när alla tags är uppdragna…

I helgen har jag varit och haft kurs hos Scrap-ateljen. De fick lära sig hur man gör den stora väskan… Vi hade det riktigt riktigt trevligt och en hel massa snygga väskor blev tillverkade!!!! For därifrån med massor av ny inspiration och en nyinköpt BIA 😀 JIIPII!!! Här ska BIAs… Ha det bra!

Kram ztina

Kommentera

