Några DT-alster

Här har ni några DT-alster som jag gjort till Scrap-Ateljen! det första är en liten ask som jag vikt ihop själv. tänkte att den kanske kunde komma till användning när man vill ge bort nån liten present.

sen har vi ett enkelt kort som jag gjorde av lite spillpapper…

Här har jag gjort en layout på Moa  – min alldeles egna lilla trollunge!

Och sist men inte minst en layout på Tobias som rullar runt i gräset =)

Nu ska jag ta och äta lite frukost – mums!

Kram ztina

4 responses to “Några DT-alster

Kommentera

