Två nya väskor

Hej hej!

Är inte ni, precis som jag väldigt less på denna kyla! Jag vill ha värme NUUUU! Nåja, får väl värma mig med lite somrig känsla i form av dessa 2 nya väskor som jag gjort till Scrap-ateljen!

Den här väskan gjorde jag på plats på Scrapeventet i Skellefteå. Jag bara ÄLSKAR de bruna rosorna som Carina hade fått hem!!! På denna väska har jag även provat ett nytt sorts lås – blev riktigt gulligt faktiskt! Jag gjorde även locket lite längre på denna väska, det blev också en bra variant! Här nedan följer en detaljbild och baksidan av väskan.

Här har vi nästa väska, den blev mer ”traditionell”. Om en och en halvvecka ska jag ner till Carina och ha kurs och lära ut hur man gör denna värka. Ska bli riktigt spännande!

Kram ztina

3 responses to “Två nya väskor

  • chlasan

    Åhh va roligt me lite nytt 😀 Gillar den första jättemycke, snyggt när den var som avskalad. Hehe får en känsla av att kunna ge bort den till en hertiginna…. Hoppas ni får en härlig helg…själv ska jag måla om vardagsrummet medans bengan är på svensexa, tihi 😀 kram

  • Mormor

    Den bruna var helfestlig !!!!

  • Ulrika

    Vilka underbara väskor! Otroligt välgjorda och fina!

Kommentera

