Det största som hänt…

 Här kommer nu den utlovade uppdateringen 😀

Vi börjar med en layout som jag gjort som inspirationsalster till NorthernLightScrappers månadstävling i februari. Jag har utgått från Carolas underbara skiss. Layouten är den första till ett minialbum som jag ska göra till Jonathan. I albumet ska jag samla layouter med texter som jag tycker om.

Nästa alster är till en utmaning som vi hade till vår nollkurs. Det var Milou som kom med utmaningen och den var att scrappa något av en tapetbit. Jag valde snabbt denna snygga tapet och valde sen att altra ett litet anteckningsblock där jag ska samla lite tips och ideér… Så här blev resultatet:

Kram ztina

4 responses to “Det största som hänt…

Kommentera

