Uppdatering!

Oj, oj, oj vad länge sen jag uppdaterade här! Har tänkt göra det så många gånger men det har aldrig blivit av! Men nu är jag på G igen. Idag kommer det dock inga nya alster med en liten award blir det minsann! Den här har jag fått både från Karro och Deleine

Med denna award medföljer att jag ska:

  • Kopiera awarden till min blogg
  • Länka till personen som gett mig awarden
  • Berätta sju intressanta fakta om mig själv
  • Välj sju andra bloggar att ge awarden till och länka till deras bloggar.
  • Lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.

 

Så här kommer därför sju ”intressanta” saker om mig;

  • jag kan vara en otrolig perfektionist och slarvmaja på en och samma gång (!)
  • jag har fastnat i spelet Farmville på Facebook
  • jag har världens bästa familj!
  • jag är väääääldigt morgontrött! (zzzzzzz)
  • jag går just nu en fotokurs 🙂
  • jag sitter i styrelsen för NorthernLightScrappers!
  • älskar färgerna svart, grått och turkost!

 

Jag ger denna award vidare till:

Yoli

Mia

Catta

Milou

Essmo

Carola

Emma

Det är helt frivilligt att anta utmaningen!

 

Lovar att uppdatera med lite alster imorgon!

Kram ztina

3 responses to “Uppdatering!

Kommentera

