10 i topp!

För någon dag sedan tog jag mig en ordentlig bloggrunda för att få lite mer inspiration (fick massor). Då såg jag att det var många som bloggat 10-i-topp listor över de alster som de var nöjdast med under 2009! KUL! Så den trenden hakar jag naturligtvis på – här kommer först min 10-i-topp-lista över de minialbum och altrade saker, gjorda 2009, som jag är mest nöjd med…

 Vi börjar med minialbumet som jag gjorde till min älskling på alla hjärtans dag förra året. Det fyllde jag med fina kort på oss och lite kärleksord… =)

Nästa minialbum är ett clearalbum som jag gjorde på Gizmo – vårt stora SNÖMONSTER!

Nästa alster blir denna altrade äggkartong som jag dekorerade och fyllde med Kinderägg lagom till påsk.

Sedan har vi minialbumet som jag gjorde till Kjell som fyllde 70 år. Superroligt att göra!

Här kommer en av alla vattenkannor som blev gjorda under 2009. Just denna gv vi till vår barnmorska om tack!

Den här var riktigt kul att göra – överlavnadskit för gravida! Fylld med saker en gravid brud kan tänkas behöva!

Sedan har vi min allra första väska som jag gjorde på Scraphelgen i Rosvik.

Näst på tur är min Pyramid Exploading Box som Catta och hennes man fick!

En stor favorit blev denna jullåda som jag altrade och vann Scrapptorgets tävling med.

Och sist men inte minst har vi minialbumet i siffror som jag gjorde om Jonathan.

Så där ja – det är faktiskt ganska kul att summera året och se vad man åstadkommit!Nu hade jag tänkt visa ytterligare en 10-i-topp på de layouter jag är mest nöjd med under 2009…

Först ut har vi ”Sitter och vilar” med härliga fton på Tobias.

Ännu mer fina foton på Tobias finns i den här layouten i romantisk stil.

Nästa layout är på Jonathan när han sjunger för full hals!

Den här LO:n gjorde jag till svärfars 60-års album, tycker att den är så mysig!

Sen har vi första LO:n på Jonathan. Sötunge!

Den här layouten på Tobias tycker jag jättemycket om, enkel men färgstark!

Här är jag och Tomas. Älskar färgerna på denna layout!

Återigen har vi Tobias, den här gången är han i funderartagen!

Den här LO:n på Jens tycker jag om eftersom den skiljer sig från min vanliga stil + att jag tycker att jag faktiskt lyckades skapa en lite rockigare stil.

Sist ut har vi denna monokromatiska LO på Moa.

Nu vill jag UTMANA DIG att själv göra en spännande 10-i-topp lista över det gångna året (om du inte redan gjort en). Ska bli spännande att se hur din lista ser ut!

Kram ztina

10 responses to “10 i topp!

  • Malin

    Shit Stina vad du är duktig!! Hade själv tänkt göra ett scrapalbum på Filips första år, samt sedan ett till lillebror/lillasyster….inspirerad av dig såklart. Men jag vet inte ens hur jag ska börja…..så det blir att göra fotoböcker istället. Det är nog den ”scrapping” jag har tålamod och kapacitet till =)
    Kram på dig!
    /M

  • Karin/essmo

    oj oj oj oj 😮 vamycket fin alster! Min favvo blev bubbligt äventyr, den är ju bara såååå fin! ! Duktig du är! Tack för all inspiration!
    kram kram 🙂

  • Catta

    Du har gjort jättebra val! Flera av mina favvo-Los som du gjort är med =) Riktigt kul grej, kanske jag också skulle gör det…
    Kram C

  • Annica

    Så fantastiskt mycket fint du har gjort under året! 🙂
    Tack för att du delar med dig!
    //Annica H

  • EmmaS

    Hittade in hit av en slump och har stannat ett bra tag och tittat på allt fint du skapat, kul och väldigt inpirerande! Kul med topp-10 lista, gillade vattenkannan 🙂 Jag lär kika in igen!

    /Emma

  • Bic

    Hej hej, vilka fina alster du har gjort, tyckte om vattenkannan, har du gjort mallen själv eller har du hittat den någonstanns ?
    Jag är lite sugen på att göra en sådan till en kompis som har en fantastisk trädgård, jag hoppas inte det gör någonting att jag vill göra en sådan, hoppas på svar från dig. Kramizar

  • Karro

    Va roligt att få se dina favoriter under året. Funderar på om jag ska göra nåt liknande, skulle va kul bara att gå igenom och se vad man har gjort på ett år 🙂
    Om du kikar in på min blogg har du en liten utmaning om du vill haka på..

  • deleine

    Du har fått en award/utmaning! Kolla min blogg för mer info…

  • Susanne Öhrvall

    Så otroligt duktig du är Stina, vilken talang du har! Jag är superimpad!

  • Charlotte Nyman

    Hej Stina!
    Karin Berglund tipsade mig om din sida. Så fantastiskt duktig du är! Jag är helt chockad. Det är i alla fall helt fantastist att se allt du gjort. Bröllopskortet vi fick av dig har inspirerat mig nog mycket under dessa år … nu vet jag då inte var jag ska börja? Grattis också till lillgrabben! Kram Lotta

Kommentera

