my heart belongs to you

För ett tag sedan fick jag Inkidohjärtat från Carina på Scrap-Ateljen. Hade tittat på det ett tag och nu fick jag alltså chansen! Jag visste nästan direkt hur jag ville att hjärtat skulle se ut och vilka foton jag skulle använda. Så här blev resultatet…

De två första sidorna i albumet målade jag med vit CracklePaint från TimHoltz. Dessa sidor fixerade jag även med Fix-spray så att färgen skulle hålla ordentligt. Alla kanter på albumet är chalkade först med creamy brown och sedan med chestnut roan. Jag har dessutom stämplat swirls lite varstans i albumet.

Här på framsidan har jag rivit en bit kartong som jag sedan klistrat fast texten på. Alfabetet är HippieChick från QK. Hjärthänget kommer från en julklappsswapp.

På nästa sida har jag stämplat texten ” Det vackraste”  och dekorerat med blommor, halvpärlor och TimHoltz-hänge.

Även här har jag skrivit texten på kartong och sedan dekorerat med blommor, minirosor, halvpärlor, nyckel och band.

För att få in lite journaling så valde jag att skriva ett litet brev till Jonathan på en av sidorna.

Här har vi lite mysfoton på mig och Jonathan. Jag har dekorerat med halvpärlor, filthjärtan och en metallbricka.

PUSS! Texten är en Rub-on (tror att den kommer från Kaiser). I övrigt har jag dekorerat med blommor, brads och halvpärlor.

Mera mysfoton! Här har jag dekorerat med band, blommor, minirosor och halvpärlor.

På sista sidan valde jag att sätta ett foto på charmtrollet! Texten (också den från Kaiser?) passade så bra in till kortet dessutom! Övriga dekorationer är blommor, minirosor, halvpärlor, brad och nyckel från TimHoltz.

Titta in hos Carina på Scrap-ateljén, där finns det mesta av materialet!

Kram ztina

13 responses to “my heart belongs to you

Kommentera

