Vinterlayout

God fortsättning på det nya året! Hoppas att Du haft en lugn och skön jul och att nya roliga scrapideér och inspiration  har kommit till dig! Om inte annat så kanske NorthernLightScrappers januariutmaning skulle vara något för dig – där ska man nämligen scrappa sitt bästa vinterfoto. Så här ser min inspirationslayout ut till tävlingen:

Jag har maskat lite och använt mig av olika snöflingedekorationer. Dessutom har jag använt min alldeles nya Martha Stewart punch som jag fick av gulliga Carina på Scrap-ateljén i julklapp =)

Hoppas att ni finner inspiration till att delta i tävlingen – ett fint pris sponsrat av Scraphuset väntar på vinnaren! För mer info gå till: http://northernlightscrappers.wordpress.com

kram ztina

2 responses to “Vinterlayout

Kommentera

