Gott Nytt År!

Jaha, då var det dags för det allra sista inlägget för detta år! Ett nytt år är snart här… tänk att tiden går så fort! Har ni några nyårslöften som ni ska ge?? Själv är jag rätt så dålig på att hålla dem men i år är jag väldigt säker på att jag kommer att hålla mitt löfte – jag ska nämligen lova att lära mig min digitala systemkamera bättre och att ta massvis med foton! Och det löftet blir nog inte så svårt att hålla eftersom jag kommit in på en fotokurs som börjar snart! Åh vad jag blev glad när jag såg att jag kommit in!!!!!! Var bara reserv från början så jag vågade inte hoppas för mycket!!

Snart hade jag tänkt hoppa i duschen – har faktiskt varit ovanligt duktig på att förebereda inför vår lilla fest ikväll. Det mesta av maten är förberedd, bordet är dukat och allt är bortstädat!!! Här kommer lite foton på nyårsbordet som jag dekorerat lite grann…

Runt glasen har jag virat  ståltråd och satt t snöflingor och stjärnor. På bordet ligger stora snöflingor oclite silverpaljetter… Inget märkvärdigt men effektfullt. Måste även få lägga in en härlig bild på Jonathan när han ligger i soffan och är superglad!

Härligt foto va!

Slutligen vill jag bara önska er alla ett GOTT NYTT ÅR!

Kram ztina

8 responses to “Gott Nytt År!

Kommentera

