Två väskor och ett värmeljuskort

I går hade jag ytterligare en bloggdag inne på Scrapptorget. Detta är vad jag hade att inspirera med där, två juliga väskor och ett värmeljuskort!

Den första väskan är gjord i färgerna beige och vinröd med papper från Ladybug and Friends och lås från Tim Holtz. Här kommer en rad bilder…

På denna väska dekorerade jag även baksidan. Tomten har jag klippt ut från en papper från BoBunny, jag tycker att den är så himla fin!

Nästa väska går i blå toner och har en vintrig känsla över sig. Dessa papper kommer från Maja Design.

Sist och också minst har jag gjort ett så kallat värmeljuskort. En riktigt häftig idé där man skickar med både värmeljus och tändstickor med kortet. Det var min scrapkompis Caroline som tipsade om detta kort och naturligtvis nappade jag direkt! Jag älskar ju att tända ljus, framför allt under denna årstiden!!!!! Beskrivningen till denna finns hos Ninchen. Sidan är skiven på tyska men beskrivningen är ändå lätt att förstå, det är bara att följa bilderna och kolla centimeteravstånden! Kortet är gjort med papper från Ladybug and Friends.

Kram ztina

9 responses to “Två väskor och ett värmeljuskort

  • Caroline

    Så fint värmeljuskortet blev! Ja, väskorna också såklart! 🙂 Hoppas du får en härlig jul. JULKRAMAR!

  • chlasan

    Jag gillar den blåaväskan som tusan!! Tack för det söta kortet 😀 och tacka din far för det härliga bakbordet!! Ha nu en superbra jul så ses vi när vi kommer hem! Kram

  • Anneli

    Väskorna är helt underbara och värmeljuskortet.

    Nu vill bara önska dig en riktigt mysig julhelg.
    Jag önskar dig en riktig God Jul & ett riktigt Gott Nytt År.

    Kraaaaam Anneli

  • Anita Bäck

    Har varit in på scrapptorget.Oj, vad snygga väskor du har gjort.Lycka till med nästa tävling. / Anita

  • Theresa

    God Jul på er! Underbara skapelser som alltid.
    Kram Theresa

  • L8

    God fortsättning! Väskorna är nästan lika snygga som den jag vann av dig 😉 Jag har den stående framme som inspiration när jag pysslar. Ljuskortet är jättefint också. Ha ett riktigt Gott Nytt År så ser jag fram emot att titta in under 2010 och se vad du hittar på för inspirerande saker.
    Kram L8

  • Ulrika

    Vilka underbara kort!

  • Scrapadinne

    Åh, vilka fina väskor! =) Gillar värmeljus-kortet, supersnyggt! =)

    Kram
    /Evelina

  • Cia

    Hej!
    Vart har du hittat mallarna till dessa söta väskor??
    Jag har letat men ej hittat.
    Mvh Cia

Kommentera

