Servetter och saffranskaka

Hejsan på er. Det blev visst en kort blogpaus ser jag – det är så fullt upp just nu att jag inte hunnit sitta så mycket vid datorn den senaste veckan. Förutom all den vanliga julstressen så har vi fått en ny familjemedlem! I tisdags körde vi upp till Gällivare för att sedan på onsdag morgon fara och hämta vår nya lilla valp – Peak! Åh han är sååååå söt. Hemresan gick jättebra och han verkar ha förstått nu att han ska stanna här hos oss. Han är riktigt lugn och trygg och inte alls ängslig av sig. Dessutom har han och Jonathan funnit varandra. Om Peak får chansen så lägger han sig gärna bredvid Jonathan och somnar. Tänkte visa lite bilder på honom imorgon…

Idag däremot ska ni få se lite servetter som jag stämplat på och knytit ett band runt. Inget märkvärdigt alls – men en líten rolig detalj att ha på julbordet!

Dessutom hade jag tänkt visa upp mina STORA fina saffranskransar som jag bakade i söndags! Är faktiskt ganska stolt över dem!!! (hi, hi) De blev sååå fina och mumsigt goda!

Imorgon är det min tur igen att blogga på Scrapptorget! Så kika gärna in där… Det var nog allt för idag – nu ska jag ta och mysa lite med min stora familj! 🙂

kram ztina

One response to “Servetter och saffranskaka

  • Anna Öberg

    Vad god Saffransbullen ser ut att vara!

    Kul idé att stämpla på servetter, jag har tänkt tanken men har ej prövat för jag visste inte om det skulle gå. Vad har du använt för stämpeldyna? Går det med vilken som helst eller…?

    Tack för i lördags, det var mycket trevligt och maten var jättegod!

    Kram//Anna

Kommentera

