3 presentpåsar

Idag tänkte jag visa 3 lika men ändå olika presentpåsar som jag gjort till 3 olika tillfällen. Mallen till påsarna är densamma till alla tre och är utskurna med Gazellen, men de är väldigt olika dekorerade… Den första påsen gjorde jag till Tomas på fars dag. Eftersom påsen skulle ges till en man så valde jag att vara lite sparsam med dekorationerna.

Den andra påsen gjorde jag till ett par som gift sig. Här var jag inte lika sparsam med dekorationerna (hi, hi)

Och så till den sista påsen – den gjorde jag till en nybliven tonåring så den fick bli lite tuffare…

I morgon är det min tur att blogga på Scrapptorget, missa inte det 😉

Kram ztina

 

3 responses to “3 presentpåsar

  • Carola

    Kul att få se hur ”olika” samma mall kan bli. Och i morgon ska jag kolla!
    /Kram Carola

  • chlasan

    Åhh vilka fina!! Verkar va en bra mall för en ”snabb” gebort present!! Ska gå in å titta nu på torget om det kommit ut nåt! 😀 Nu ere ju freda men jag vet fortfarande inte va vi ska hitta på 😀 Stan kanske??… vi hörs väl snart. kram

  • Elin

    kan du maila mej mallen?!?

Kommentera

