Julstrumpa

Idag mina kära bloggläsare tänkte jag bjuda på liten foton av en julstrumpa som jag gjort åt Jonathan. Den är gjord av material från Scrap-ateljén så kika in där… Längst upp på strumpan har jag klistrat fast vitt, lurvigt tyg för att få den äkta känslan (tack Catta för idén!)

Jag har även gjort den vid upptill så att man faktiskt ska kunna sätta något i den. Texten har ja skurit ut med Gazellen 🙂

Här har ni baksidan…

I övrigt håller vi på med lite roligheter här hemma. Vi ska nämligen göra iordning lite i Jonathans rum. Just nu är det 95% kontor och 5% lekrum – tanken är att det i slutänden ska bli 95% lekrum och 5%kontor 🙂 Så just nu snickras och målas det för fullt här hemma… Får väl ta och lägga ut lite foton när vi är klara…

Kram ztina

4 responses to “Julstrumpa

Kommentera

