Blogcandy

Hej! Här kommer lite blogcandys som är igång just nu… Den första är hos Nettans Scrapbooking4you som ge bort detta smarriga candy!

Petra firar att hon blivit mormor med detta mumsiga Candy…

Sen har vi Vera som firar 10000 besökare på bloggen och vill ge bort detta fina candy!

Sedan är det dags för Lian som firar 20.000 besökare och ger bort ett sånt här superfint halsband!

Sist ut idag blir Catta som har startat ett inläggsmaraton. Skynda er dit och delta!

Det var allt för idag…

kram ztina

3 responses to “Blogcandy

  • Li@n

    Trevligt att du ville dra en lott i min blogcandy!
    Den klart bästa sidoeffekten av blogcandies är ju att man får chansen att hitta Bloggar man inte tidigare kikat in hos :0) så nu ska jag kika runt bland alla dina alster. Blir helt stum av ditt sifferalbum :-O superfint!!

    Ha det fint
    kram
    Lian

  • keytan

    Du måste lära mig detta med bloggcandy!!
    hihi.. du vet ju jag och datorer.
    kram

  • Lisbet

    Hej i höstrusket. Nu är jag ute på surfning och behöver du en kalender dör 2010 kan du hämta hem den från vår blogg. Den är gratis.

    Jag gillar verkligen den runda ramen på LO´n. Ursnyggt

    Lisbet

Kommentera

