Minialbum i siffror

Två inlägg under ett och samma dygn – det händer inte ofta! Nu hade jag i alla fall tänkt visa ett minialbum som jag gjort om Jonathan. Albumet är ett inspirationsalster till NorthernLightScrappers månadstävling i November där man ska scrappa något kring temat ”Mitt liv i siffror”. Mitt bidrag blev alltså ett minialbum om Jonathans första 9 veckor i livet. Här är först framsidan på albumet:

DSC_0118

DSC_0123

Eftersom temat var Mitt liv i siffror så valde jag att skära ut stora siffror med Gazellen. Här ovanför ser ni hela albumet utlagt och här nedanför ser ni albumsidorna lite bättre två och två…

DSC_0138

DSC_0142

DSC_0145

DSC_0152

DSC_0159

Ni får ursäkta kvalitén på fotona – men det är inte lätt att ta fina foton den här årstiden när man vill ha ordentligt med ljus! Så därför är det en del skuggor på fotona men det får ni blunda för 🙂

Jag valde att inte ha så mycket dekorationer på sidorna, då hade det nog blivit för mycket… Jag har bara använt mig av lite zigzag-band för att det skulle bli lite roligare…

Hoppas nu att ni blev inspirerade att delta i NorthernLightScrappers tävling. Den pågår fram till den 30 november och vinnaren får ett fint pris sponsrat av Nettans Scrapbooking4you!!! Så skynda er till bloggen för att få veta mer!

Kram ztina

9 responses to “Minialbum i siffror

Kommentera

