Julgodis!

Ser att klockan passerat 12 och att det egentligen är den 16 nu men för mig är det fortfarande söndag. hi, hi… oj, oj,oj vad den här veckan har gått fort. Jag som hade tänkt hinna med att blogga flera saker den här veckan – men jag har helt enkelt inte hunnit. Har nog inte suttit så här lite vid datorn på länge!!!!  Men nu kommer i alla fall ett kort litet inlägg. Tänkte visa er en liten plåtask som jag altrat och gjort till en godisask!

DSC_0133

DSC_0135

Materialet finns att köpa hos goa Carina på Scrap-ateljén! Ja, jag sa ju att det skulle bli ett kort inlägg. 🙂

Go natt! Kram ztina

2 responses to “Julgodis!

Kommentera

