Nya DT-alster

Kan tala om att jag fortfarande inte landat efter gårdagens glada nyhet – svävar fortfarande omkring på moln!!! Är superduper glad!!!! Idag tänkte jag i varje fall visa lite DT-alster som jag gjort till Scrap-ateljen. Den första är en layout på Tobias som är lite rädd för tomten. Allt material finns hos Scrap-ateljen förutom texten ”tomten” som jag skurit ut med Gazellen.

DSC_0169

Nästa alster är ett double slider card där kortet kommer ut på båda sidor… Enklare att visa:

DSC_0175

Här är kortet i normalläge.

DSC_0178

Och här är kortet utdraget…

Nu ska jag gå och mysa lite med min älskade son!

Kram ztina

7 responses to “Nya DT-alster

Kommentera

