Väska för julkort

Åååh, idag föll första snön (så att det blev vitt på marken) och genast kom längtan till vintern springandes! Började genast längta till mysiga skoterturer! Och inte blir det bättre av att vi (med hjälp av svärmor och svärfar) håller på att sy ett kapell till skoterkälken… Hade önskat att vi kunde fara ut och köra redan nu! Dessutom börjar julkänslorna komma smygande – snart blir det julmusik och julmys hela dagarna!!! Tycker mest om den här tiden före jul när man börjar ta fram alla saker och förbereda. Däremot skulle jag kunna ta bort alla julsaker redan på Annandan – då är julen över för mig!!!

Idag tänkte jag bjuda på ett DT-alster till scrap-ateljen. Det är en väska för att samla alla årets julkort. Allt material hittar Du hos Scrap-ateljén!

DSC_0125

DSC_0122

DSC_0127

DSC_0129

Hoppas att era julkänslor också börjat infinna sig!

Kram ztina

 

8 responses to “Väska för julkort

  • Carola

    Åh, dom där väskorna blir bara såå fina!
    /Kram Carola

  • Linda Horn

    Sååååå snygg väska!!!! Så läckert med nyckeln och låset!!!

  • L8

    GRATTIS till gästdesigneruppdraget!! Det är du väl värd.
    Tusen tack också för den fantastiska väskan med alla godsaker jag vann. Jag kom inte iväg
    förrän igårkväll och kunde hämta den. De hade lite problem att få in den i brevlådan 🙂
    Nu står den så jag kan titta på den när jag pysslar och känna inspirationen komma!
    Stor kram och Grattis än en gång och supertack!!

  • Åsa

    Ett jättegrattis till dig i Scrapptorgets månadstävling! Ditt bidrag var fantastiskt och väl värt förstapriset!

    //Åsa

  • Yoli

    Graaaaaaaaaaaattis och välkommen till Scrapptorget!! Ska bli superskojj att ha dig med oss i teamet!! 😀 Yeaaahhhhhh

    Ja, du gör så fantastiska saker så detta kommer att inspirera alla besökare och inte minst oss i teamet!! Så roligt!!

    Kraaaaaaaaaaaaam

  • Mormor

    Stort Grattis till vinsten och gästdesigneruppdraget !!!!! En fanfar till dej !!!

  • Malin-Helena

    Wow, vilken snygg liten väska! Jätteinspirerande sida 🙂

  • Ann Johansson

    Hej Ztina!

    Fantastisk väska, lite annorlunda vad jag sett tidigare.
    Jag undrar om du kunde dela med dig av mallen?

    Hälsningar

    Ann Johansson
    ann.jo@telia.com

Kommentera

