Altrad jullåda

Nu börjar julalstrena strömma in här på bloggen – har faktiskt hunnit med en hel del av de fina papprena jag fick av Carina på Scrap-ateljén. Idag tänkte jag visa upp en liten (eller rättare sagt ganska stor) altrad jullåda med lite smått och gott i. Med den här skapelsen är jag med i Scrapptorgets oktobertävling där man fick göra Lo, kort eller altra efter en Bingo-bricka… Skynda er in till Scrapptorget och kolla in alla fina bidrag! (PS! Ni får hemskt gärna rösta på mitt bidrag 😉 DS!)

Altrad jullåda

Så här ser lådan ut framifrån, den är fylld med glögg, russin, mandel och pepparkakor! Ja, allt som behövs för en riktigt mysig vinterkväll… MUMS! På sidan av lådan har jag satt änglavingar som jag dekorerat med lite bling. Här kommer fler bilder…

uppifrån

bakifrån

Här ser ni lådan från baksidan och här nedanför från sidan…

sidan

tom

Så här ser lådan ut tom och här nedanför ser ni sakerna jag fyllde lådan med…

fyllnadssaker

Näe nu ska jag snart krypa till kojs, vi har varit på första babysimmet idag och varmvattnet har verkligen tagit krafterna ur hela familjen!

Kram ztina

16 responses to “Altrad jullåda

  • Anna Öberg

    Vilken fin gåva att ge bort!! Supersnyggt är det! Har en liknande idé att göra en julkorg, funderar faktiskt på att koka min egen glögg i år.

    Kram//Anna

  • Pimmi

    Vad läcker den blev, du har lyckats igen. Kul ide. Kram Emma

  • annkan

    Aha, så det var din?!
    Vet du, den har jag redan röstat på häromdagen. 🙂
    Den är urfin!!

    Lycka till i tävlingen.
    Kram på dig.

  • Åsa

    Vad kan man säga?! Hur vackert som helst! Jag ska naturligtvis kila in och rösta på dig! Var har du hittat själva lådan förresten, eller har ni gjort den själv?

    Kramar Åsa

  • Drullputta

    Den är helt ljuvlig!!
    Kram

  • ztina

    Lådan har jag köpt på Handplockat i Älvsbyn, de har förresten öppnat en butik i Piteå, Småstaden också… Så nu behöver man inte resa lika långt för att hitta fina altringsobjekt =)
    Kram ztina

  • chlasan

    Den vart verkligen superfin! Jasså har dom öppnat butiken nu…va trevligt 😀 Självklart får du härma mitt dvd fodral, kul å se hur din blir :D. Tänkte förresten om du kunde fota lite på torsdag, men jag hör av mej närmare! kramar

  • Karin / Essmo

    Wow! Du är helt otrolig på att altra! 🙂 Super-duperfin låda! Hoppas att du vinner!
    Ha det så bra!
    kramK.:-)

  • Theresa

    Hej på dig! Kikar in o får se detta fina!!! Underbart, självklart röstar på dig 🙂

  • Marina

    superfint! Har röstat på dig =)
    /Marina

  • Lilla pyssel Inger

    Å vilken underbar vacker kanon fin Jullåda du har alstrat det bara osar Jul om den:) Jag skulle inte tacka nej till denna underbara låda vilken fin gåva till sig själv och till andra:) Tack för besöket och din kommentar hos mig vad trevligt:) Det var på hög tid för mig med en ny blogg bild den andra var liksom inte jag längre… Ha en riktig trevlig dag och sköt om dig kramis från lilla pyssel Inger:)

  • Åsa B

    Måste bara säga ”ATT DU ÄR SÅ HIMLA DUKTIG”.
    Kram Åsa B

  • Moa Risberg

    HEJ! JÄTTEFIIIIIN!!!!! 😀 😀 !!!!

    Kram Moa!

  • Karro

    Jadu Stina… vad säger man. Du är helt fantastisk på att altra.
    Jag är egentligen lite ”anti” jul men nu fick jag julstämning så det sjunger om det 🙂

  • Carola

    Den blev såå superfin!!! En sån lådda som man vill ha stående framme till – låångt efter annandag-jul!!!
    /Kram Carola

  • L8

    Man borde kanske inte vara inne och rösta på andra när man själv är med och tävlar…hihi
    Men du fick min röst iallafall 🙂 Jag gillar verkligen hur genomtänkt hela ditt projekt är.
    Kram
    L8

Kommentera

