Vinnare i blogcandyt!

TUSEN TACK till alla Er som ville vara med i min blogcandy! Och tack för alla fina verser jag fått till min textbank… De kommer snart att dyka upp här på en alldeles egen sida på bloggen. Men nu till det viktigaste!!! Jag har dragit en vinnare via Random.org och den lyckliga vinnaren är…

L8!!!

L8:s kommentar: Klart man vill vara med på denna blogcandyn! Jag har länkat till dig i min sidebar.
Jag har ett litet citat som jag ofta använder och som följt med mig sedan jag såg det första gången i högstadiet:
”Limits exist only in your mind” Jag har denna texten bl a på skylten som jag scrappat till mitt kontor Känns bra att bli påmind om det tycker jag.
Kram
L8

STORT GRATTIS TILL DIG!

Maila din adress till ztinaspysselvra@hotmail.com så skickar jag candyt till dig!

Kram ztina

3 responses to “Vinnare i blogcandyt!

  • L8

    JIPPIE, JIPPIE, JIPPEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kan inte fatta att jag vunnit – första blogcandy jag vunnit någonsin och så underbara saker.
    Dessutom i lila! Kan det bli bättre?! Nä.
    Jag mailar min adress omgående 🙂
    TACK, TACK, TACK
    Jätte kramar
    L8

  • annkan

    Stort Grattis till L8! 🙂

    Och tack för chansen att få vinna, Ztina.

    Ska bli så kul att se det som du sätter ihop av alla verser, m.m.

  • Diana

    Stort grattis till vinsten! Och tack för en rolig tävling!

Kommentera

