Pyramid exploding box

Efter ett besök hos duktiga BellaMio där jag fick se hennes läckra pyramid exploding box så var jag bara tvungen att prova göra en jag också… Den var ju bara så läcker!!! Här är min lilla lift av BellaMios härliga skapelse! (tack för inspirationen!)

DSC_0327

DSC_0331

Pyramidboxen gjorde jag till en otroligt duktig scrappare och en oerhört omtänksam vän, Catta, som gifte sig i somras. De fick den som ett litet minne av bröllopet. Insidan är dekorerad i kärlekens tecken. Tyvärr måste jag erkänna att jag varit lite slarvig… Jag har nämligen tappat bort bilderna som visar insidan av boxen – måste ha satt dem i papperskorgen av misstag eller nåt 😦 Så tyvärr får ni inte se hur boxen ser ut när man vecklar ut den… men kika gärna in hos BellaMio och kolla in hennes istället – min skiljer sig inte så mycket – bara andra dekorationer…

Tack för idag – slut för idag! 😀

Kram ztina

3 responses to “Pyramid exploding box

  • BellaMio

    Oooo, den är ju superfin ju!!! Tack snälla du för att du hojtade till inne hos mig så jag kunde komma och titta! Och för att du länkat 🙂

    Tror nog att din vän blev väldigt glad för den här gåvan…

    Kram Kram

  • Lilla pyssel Inger

    Å vilken fin Pyramid box du har gjort jag gillar massor massor så himla SUPER FIN:) Du är så himla duktig. Ha en toppen dag och kramis från lilla pyssel Inger:)

  • Tina

    Åh så mycket fint du gör !! Hit kommer jag snart igen och kikar lol !

    xx Tina

Kommentera

