Min BlogCandy!

Så var det äntligen dags för min utlovade blogcandy! Jag vill fira lite extra att min besöksräknare passerat 20.000 (!). Och det gör jag med denna väska fylld med dekorationsmaterial!!!!!!

DSC_0087

Lite detaljbilder:

DSC_0097

DSC_0100

DSC_0092

Eftersom min just nu absoluta favoritfärg är LILA så valde jag att göra en väska i denna underbara färg. I väskan har jag sedan lagt ner följande saker:

  • 10 lila/blå Hydrangea Petals-blommor från Prima
  • 7 stora lila brads
  • 10 små lila brads
  • 3 meter vitt snöre
  • 3 meter lila snöre
  • 3 meter lilamelerat band
  • 12 lila knappar i olika former
  • 9 lila pärlblommor i olika storlekar
  • 12 blomformade chipboards
  • 4 rosa Primablommor
  • 4 stora Dahliablommor från Petaloo
  • 1 meter lila punchinella
  • 13 lila/rosa blandade blommor
  • 1 stor lila blomma från LilDavis

  

Vill du vinna detta lil(l)a blogcandy??? Gör då så här…
1. Skriv om mitt blogcandy och använd någon av mina bilder i din egen blogg. (Om du inte har en blogg, så kan du ändå ha en chans att vinna genom att lämna en kommentar till detta inlägg.)

2. Lämna sedan en kommentar i detta inlägg, och en länk till din blogg så att jag kan besöka den.

3. I din kommentar vill jag också att du skriver ner en text/vers som du använt dig av i din scrapbooking, t.ex. till kort eller LO:s. Det kan vara verser till bröllop, dop och olika slags gratulationer, stycken från musiktexter, dikter m.m. Skriv också i vilket sammanhang du använt dig eller tänker använda dig av texten.

 

Jag vill nämligen ha lite hjälp med att samla ihop olika texter som jag sedan ska skriva in på en alldeles egen blogsida som Ni alla sen kan ta del av. Jag har nämligen lite svårt själv med att komma ihåg de där fina verserna när jag behöver dem – så därför ska jag nu starta en textbank där alla finns samlade!

En av mina favorittexter just nu är denna refräng från låten ”Himlen måste sakna en ängel” av Linn Wågberg. Helt underbar när man sitter med ett nyfött litet mirakel i sin famn!

Himlen måste sakna en ängel

En finns här hos mig och vilar i min famn

Himlen måste sakna en ängel

Han ligger tätt intill mig, så trygg på min arm

Kan det vara sant att jag får älska dig?

En av himlens änglar har landat hos mig

Min blogcandy kommer att pågå fram till den 31 oktober och vinnaren presenteras här söndag den 1 november.

Kram ztina

39 responses to “Min BlogCandy!

  • Diana/Decdia

    Klart att jag vill vara med och tävla om denna fantastiska bloggcandy!
    Mitt inlägg i bloggen hittar du här: http://decdia.blogg.se/?tmp=16235753
    Texten jag valde är ”Du” av Björn Afzelius som min man fick i ett kort. En helt fantastisk text, du hittar hela texten i min blogg http://decdia.blogg.se/?tmp=16235753
    Tack för en rolig tävling!

  • Kellis

    Vill vinna, vill vinna, vill VINNA! Min absolut älsklingsfärg är ju lila, plus att den är väldigt viktig i bröllopsalbumet då bröllopet gick i lila!

    En text jag har använt mig av just till en sådan LO är att jag på själva cardstocken(är inte färdig med den så jag kan inte maila o visa) har skrivit texten ”Av längtan till dig”, dvs från början: ”I en evighet levde jag som om du inte fanns, i alla drömmar var du ändå nära, så underbart nära…” osv. Sen skrev jag orden med svart penna men skrev vissa och mer betydelsefulla ord som t ex underbar, evighet osv med kärlekens färg:röd! Snygg effekt, men har tyvärr fastnat i dekorationens hemska värld. Vet inte hur jag ska gå vidare bara…

    Nåja, hoppas på tur! Mvh/Kathleen

  • moasliv

    Hej! Nu har jag lagt in bloggcandyt på min blogg! http://www.moasliv.wordpress.com
    Jag vill JÄÄÄÄTTEGJÄRNA vinna det här!

    Kram Moa!

  • gabriella

    Hej!!

    Kul med så många besökare!! Jag vill gärna vinna ditt häftiga candy. Helt underbara färger!!!!

    Här kommer en vers jag har använt på en LO, till ett brudpar. Min mamma som är ”rimentusiast”, har själv snickrat ihop versen.

    ” Ni två har tillsammans lagt en grund för livet,
    och nu ska ni ta det allra största klivet.
    Jag hoppas att framtiden blir ljuvlig och läcker,
    att kärleken och troheten i evighet räcker.”

    Här kommer länken till min blogg:
    http://beingbarkeryd.blogspot.com/2009/10/laddad-infor-sondag.html

    Ha det bra nu, och keep up the good work!!! //Gabriella

  • Malin

    Jag vill såklart vara med i utlottningen, min länk finns här: http://mummlan.blogspot.com/2009/10/blogcandy-i-ztinas-pysselvra.html
    En text som jag använder på bröllops kort är denna:
    once in a while,
    right in the middle of an ordinary life,
    LOVE gives us a fairytaile

    /Malin

  • Erica

    Nu har jag länkat din blogg in till blogcandy man får klicka på ditt namn i så fall i texten 😀 men här är min länk till det
    http://faithhopeaandlove.blogspot.com/2009/10/blogcandy-i-lila.html

    Grattis :d

  • Caroline

    Har ju FORTFARANDE ingen egen blogg, men jag vill så klart ha chans att vinna detta smaskiga blog candy! Du vet ju att lila är en frekvent förekommande färg hos mig. Grattis till så många besökare också. Jag är inte förvånad, du är så himla duktig!

    Jag bidrar med denna superfina dikt av Siv Andersson som är toppen att ha med på scrappade kort till nyfödda:

    Det är som ett mirakel
    när ett barn har blivit fött
    – ut kom en liten mänska
    som ingen förut mött!

    Ett spädbarn är så vackert
    och dess doft helt underbar.
    Och det är nåt visst med blicken
    som är sällsamt vis och klar.

    Från den stund man tar emot det
    blir inget mer detsamma.
    För ett barn förändrar livet
    för sin pappa och sin mamma.

    Ett sånt hav av ömsint kärlek
    som plötsligt väller fram
    för detta lilla under
    som ännu vägs i gram.

  • Karin / Essmo

    Ååååh, vilken underbar väska!! Vill haaaaa!!! 😉
    Jag länkar till dig i min sidebar 😀
    Denna dikten hade jag på ett dopkort, tycker att den är sååå fin, vet dock inte vem som har skrivit den:
    Jag önskar dig inte
    guld mitt barn
    ej heller pengar
    och makt.
    Jag önskar dig
    modet att vara
    dig själv.
    Och stå för det
    du sagt.
    Jag önskar dig inte
    en stenfri väg.
    Men kraften att
    vägen gå.
    Jag önskar dig
    kärlek i rikliga mått.
    Och vänner att lita på.

    Ha det bäst!
    kram kram!!

  • Lilla pyssel Inger

    Jag bara ÄLSKAR väskan den är SUPER FIN du är så himla duktig:) Såg en massa fina LO´s också
    på din blogg som jag gillar massor:) Tack för hälsningen hos mig vad du är gullig och jag önskar dig all lycka till med din jättefina blogcandy:) Ha en toppen dag och vecka, kramis från lilla pyssel Inger:)

  • Lisbet

    Hej!

    Vill bara titta in en stund och se vad du pysslar med. Articsisters är med och sponsar på Scrapptorget så därför trillar jag in på din sida.

    Ha en underbar vecka.

    Lisbet

  • Anna Öberg

    Hej och hå!

    Naturligtvis vill jag också vara med i denna fantastiska utlottningen!Du är så otroligt duktig vad du än tar dig för!

    Jag har lagt till dig på min blogg (http://anna.oberg.blogspot.com)men jag vet inte hur man länkar så jag har bara lagt in dig som ett inlägg, hoppas att det går bra ändå.

    En text som jag fastnade för när jag gjorde en LO på Arvid var:

    ”Må alla änglar små, alltid vid din sida stå. Stödja, hjälpa dig så nätt, göra livet ljust och lätt”
    Denna text stämde som in eftersom vi fick honom så pass mycket för tidigt. Han behövde små änglar som vakade över honom!

    Kram//Anna

  • Marie/isingen

    Jag har ingen egen blogg och dessutom gör jag bara kort men kan ändå dela med mig av en liten text som jag använde på ett kort med en söt liten elefant på
    ”Ha en elefantastisk födelsedag” skrev jag på kortet.
    Nu ska jag vandra vidare och se sakerna på din blogg och efter att ha sett den fina väskan ser det ut som om jag ska gilla massor av sakerna du gjort och få lite inspiration från dig.

  • Joanne

    Jag vill verkligen vara med om chansen att vinna detta underbara candy!
    Blomnörd som jag är och älskar Lila dessutom.

    En dikt som jag tänkt använda på en Lo som jag (ioch med denna candy) börjat fundera på är denna:

    Krama mig ofta så blir jag glad och trygg,
    låt mig känna mig älskad även om jag varit stygg.
    Stå fast, ni som är vuxna, trots mina prövningar och test,
    för även om jag klagar är ni ändå bäst.
    Visa mig i handling vad respekt är för någonting,
    lär mig se det vackra i världen runt omkring.
    Tala om att jag duger just precis som jag är
    och låt mig höra ofta att jag är er väldigt kär.
    Låt vårt hem vara ett ställe där tolerans och kärlek bor
    och kom ihåg att man kan leka även om man blivit stor!

    Älskar den fina väskan du gjort, såg fler och blev ju lite kär i dem helt klart!
    En sån vill jag ha, så vinner jag inte här så får jag nog sätta mig och göra en själv.
    =)

    Länk till inlägget på min blogg:
    http://sprattlarn.blogg.se/2009/october/bloggcandy-i-like.html

  • Anneli

    Tack för titten hos mig och för dina ord hos mig.
    Vilken bloggcandy..!!!
    Vilka alldeles UNDERBARA alster du gör!
    Nu ska jag titta runt på alla dina vackra alster.

    Kram Anneli

  • Puman

    Grattis till dina 20.000, du bjuder verkligen på ett underbart bloggodis som jag gärna vinner.
    jag har länkat via min sidebar i bloggen.

    Här kommer en text jag använde mig av på en layout på min dotter som heter a princess in red.
    Jag tyckte texten passade så bra in på henne.

    She is our princess we must confess
    she laughs & plays and makes a messs.
    She giggles a lot and tickles us pink
    she can get into trouble in a single blink.
    She runs and sings and twirls around
    but when she gets mad she stomps the ground.
    She is our princess we have confessed good and bad we know we’re blessed!

    då jag nu besöker denna bloggen för första gången måste jag nu ge mig iväg på en rund tur.

    Ha en trevlig vecka!

  • Lina

    Grattis till alla dessa besök!!!!…inte konstigt med alla fina saker du gör!

    Det finns ett litet ord,
    ej ofta använt på vår jord,
    det lindrar smärta stillar gråt, det lolla ordet är FÖRLÅT.

    Tycker så mycket om denna lilla dikt för den kan lösa massa! Och är så vacker.
    Passar bra på ett kort!!
    Nu e de bara att hålla tummarna!!!
    Välkommen att hälsa på min blog
    http://www.linapyssel.blogspot.com

  • Elin

    Grattis till 20000! Hoppas att jag själv kommer dit en dag… Och vilken helt underbar väska! Så otroligt vacker, och alla fina grejer i den sen! Skulle verkligen vilja vinna!(Precis som alla andra.. ) =)

    Jag hittade en vers på internet som jag använde i ett bröllopskort till några vänner:

    ”Idag dansar löven i trädens kronor
    De rör sig så rytmiskt till vindens musik
    Och vinden den sjunger om kärleken evig
    Och allt blir en lycklig och härlig rytmik

    Den sjunger så vackert om kvinnan och mannen
    Som avgett ett löfte att lova varann
    Att älska varandra tills döden dem skiljer
    Och alla kan se att dess kärlek är sann

    Ja, kärleken är så förunderligt vacker
    Ibland kan den stoppas av hinder ändå
    Då måste man klara att snabbt ta sig över
    Och visst blir det lättare om man är två

    Vi önskar vårt brudpar all lycka och välgång
    Och hoppas att hindren på vägen är få
    Idag börjar resan i livet tillsammans
    En vandring så innerligt vacker att gå”

    Jag tycker att den är jättevacker!
    Jag kommer att länka till din sida på min blogg som du hittar på:
    http://www.mrspeachescandy.blogspot.com
    Jag håller tummarna! Kram Elin

  • sarateres

    Hej, jag vill ju jättegärna vinna. Länk till mitt inlägg: http://pysselochpapp.blogg.se/2009/october/bloggodis-i-lila.html
    Jag gjorde nyss ett kondoleanskort som skulle ha engelsk text, efter mycket sökande på nätet hittade jag denna vackra text:
    Every loving memory, is like a warming ray,
    wich helps to bring some comfort when sorrow comes our way.
    Jag vet tyvärr inte vem som författat den, men vacker är den.

  • Mia

    Grattis till dina 20.000 besökare vad roligt =)
    Jag har länkat till Dej från min sida……och hoppas på turen!!!

    Här är en underbar text jag har på en LO om min son är egentligen psalm tror jag.

    Du vet väl om att du är värdefull
    Att du är viktig här och nu
    Att du är älskad för din egen skull
    För ingen annan är som du

    Det finns alltför många som vill tala om
    Att du bör vara si och så
    Gud Fader själv, han accepterar dej ändå
    Och det kan du lita på

    Du passar in i själva skapelsen
    Det finns en uppgift just för dej
    Men du är fri att göra vad du vill med den
    Säga ja eller nej

  • Kristina

    Vill väldigt gärna vinna den fina väskan, fylld med godsaker 🙂

    Använt den här fina texten till ett dopkort.

    ÄLSKADE BARN
    (dopdikt)
    Av: Jessica Marie Nilsson
    Lyssna på låten »

    Så kom du då till oss du älskade barn,
    och grep våra hjärtan med kraft.
    Med ens fick allting mera mening,
    långt mer än det någonsin haft.

    Du ler så du strålar, din själ lyser klar,
    Du fångar all ömhet omkring,
    små fötter och fingrar, din hud och din doft
    så underbart skapat allting.

    Ditt liv skall vi följa och finnas för dig
    och dela din glädje och sorg.
    När skuggorna hotar ditt solsken,
    så är vi din tryggade borg.

    Idag vill vi visa för vänner och släkt,
    den gåva vi fått att bevara;
    Ett barn att få älska och skydda från ont,
    en lycka för stor att förklara

    //Kristina

  • Brittmari Norenheim

    Givetvis vill jag bidra till din textbank.
    Samtidigt vara med om utlottningen av din underbara blogcandyväska.

    Det finns en blomma vit som snö,
    kan ej vissna, kan ej dö.
    dess namn känner du nog igen
    trofast vänskap heter den.

    Ska använda den på ett kort till en, genom åren trofast vän.

    //Brittmari

  • Linda Horn

    Jag vill också vara med i din candy, så härlig väska! Har länkat till dig i min högra sidebar.
    http://scraplinda.blogspot.com

    Versen som jag bjuder på, hittade jag när min sons lärare förlorade sin fru i cancer i våras. Tycker den är underbar. Retligt nog skrev jag lite galet på kortet, men han ursäktade det gärna, blev glad över tanken. Så här går versen i alla fall:

    Remember the joy, forget all the pain
    Let all your tears, fall like the rain
    Remember the fun, the happy times past
    The sadness you’re feeling wont always last

    Jag tycker att den är underbar. Ibland behöver man ju tyvärr de där lite sorgligare texterna med…

    Håller tummarna nu!!

  • Vera

    Usch och fy vad snuskigt fina saker du har i din vinst!! 🙂 Detta tillfälle vill nog ingen scrappare missa! Har länkat till din blogg från min http://vera-med-flera.blogspot.com

    Några fina ord som jag ska sätta på en scrappad canvastavla till ett nygift par är; ”Vi blir aldrig så rika att vi har råd att förlora varandra”

    Ha det gott och GRATTIS till din bamsehöga besökssiffra!!
    KRAM/Vera

  • Sitter och vilar « ztinas pysselvrå

    […] jag bara påminna lite om min blogcandy! Nu är det bara några dagar kvar att delta… Klicka HÄR! för att komma till […]

  • Catta

    Grattis vännen till alla dina besökare! Jag har två texter som jag tycker säger så mycket, användbart på allt möjligt, jag har haft dom på en av våra bröllopsLO:s och en på en vinterLO. Båda är på engelska, men fullt möjliga att översätta.

    A moment lasts but a second
    the memory will last forever

    Life is not measured
    by the number of breaths we take
    but by the moments that
    take our breath away.

    Kram Catta

  • Tina

    Åh snälla pick me pick me !! Vilken härligt blog candy och jag som äääääääälskar lila 🙂
    Hoppas några verser på engelska går bra 🙂

    ””If you live to be one hundred, then I want to live to be one hundred minus one because I never want to live a day without you.””
    Author: Winnie the Pooh

    ”Having someplace to go is home. Having someone to love is family. Having both is a blessing.”
    Author: unknown

    ””Life is not about how many breathes you take, but about the moments that take your breath away.””
    Author: Hitch the movie

    If ever there is tomorrow when we’re not together.. there is something you must always remember. you are braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think. but the most important thing is, even if we’re apart.. i’ll always be with you.”
    Winnie the Pooh quote

    ””Work like you don’t need the money, love like you’ve never been hurt and dance like no one is watching””
    Author: Unknown

    Nu håller jag tummarna och tår 🙂
    xx Tina

  • Sophie

    Vilken underbar candy!!! VILL HA!!! VÄLJ MIG!!!! Jag bara älskar färger lila, min absoluta favvofärg!
    Supersnygg väska måste jag få säga, helt underbart vacker!

    Hmmm….en text eller dikt….. jag har nog knappt använt nån, de jag kan komma på är
    ”amor vincit omnia” som betyder ”kärleken övervinner allt”. Jag gjorde en LO på min storasyrra och hennes man när dom gifte sig. Ett underbart kort när dom tittar på varandra och så är det såpbubblor som flyger omkring.(finns i bloggen)

    ”lycka är att vara två” en LO på mig och min tvillingsyrra. Har även använt texten i ett album jag gjort till henne. Ska bli en julklapp och det är kort på oss båda.(ej upplagt i bloggen ännu, kommer efter jul)

    Jag har skrivit om din bloggcandy och använt mig av dina bilder samt länkat hit från min blogg.
    Nu håller jag alla tummar och tår att det blir jag som kammar hem denna utlottning;-)

    Ha det gott//Sophie
    http://www.sophieslillakrypin.blogspot.com

  • Carita/Sagapo

    Ett stort GRATTIS till alla besökare. Men du har ju en otroligt sida, full med inspiration.

    Jag har använt en hel del verser och citat men detta skrev jag på min sons examenskort och det kan man ha med sig genom livet:
    Allt du har lärt dig, kan ingen ta ifrån dig!

    Har länkat till dig och är gärna med på utlottningen.
    Min blogg http://sagapo-scrapbooking.blogspot.com

    Carita

  • L8

    Klart man vill vara med på denna blogcandyn! Jag har länkat till dig i min sidebar.
    Jag har ett litet citat som jag ofta använder och som följt med mig sedan jag såg det första gången i högstadiet:
    ”Limits exist only in your mind” Jag har denna texten bl a på skylten som jag scrappat till mitt kontor 🙂 Känns bra att bli påmind om det tycker jag.
    Kram
    L8

  • Charlotta

    Hej!

    Otroligt snygg väska med snyggalila saker! Den candyn vill jag definitivt vinna!!

    Här är min blogg med mitt inlägg:
    http://lavikingascrapp.blogspot.com/2009/10/lila-bloggcandy.html

    Min vers är ”Idas sommarvisa” som jag tycker är både sorglig och vacker på samma gång:

    Du ska inte tro det blir sommar,
    ifall inte nån sätter fart
    på sommarn och gör lite somrigt,
    då kommer blommorna snart.
    Jag gör så att blommorna blommar,
    jag gör hela kohagen grön,
    och nu så har sommaren kommit,
    för jag har just tagit bort snön.

    Jag gör mycket vatten i bäcken,
    så där så det hoppar och far.
    Jag gör fullt med svalor som flyger
    och myggor som svalorna tar.
    Jag gör löven nya på träden
    och små fågelbon här och där.
    Jag gör himlen vacker om kvällen,
    för jag gör den alldeles skär.

    Och smultron det gör jag åt barna,
    för det tycker jag dom kan få,
    och andra små roliga saker
    som passar när barnen är små.
    Och jag gör så roliga ställen,
    där barnen kan springa omkring,
    då blir barna fulla med sommar
    och bena blir fulla med spring.

    Jag har använt den en enda gång hittills för ajg köpte den i somras, alltså en stämpel med första strofen på!!! Inkido har den.

    Hälsningar från La Vikinga

  • Regina

    hi, Ztina

    I found your site by accident and stopping by to say hi.
    That’s an awesome collection of candy you’re giving away.
    Thank you so much for being generous enough to offer such gorgeous candy to win!
    I’ve posted a photo with the link at my sidebar.

    greetings Regina*

  • Hanna

    Hejhej!

    Naturligtvis vill även jag vara med och delta i din smarriga BlogCandy!
    Länkar till dig i min sidebar.
    Har bara haft en dikt på ett kort en gång, och här kommer den:

    När lövet faller sakta
    från sin plats på trädets gren
    För att väva en färgglad matta
    över väg
    och över stig.

    När bären lyser,
    klara och röda,
    från rönnens ståtliga krona.

    När solens strålar
    sakta svalnar

    Då är hösten kommen…

    Tusen Tack för chansen att vinna! (väskan – vill haaa!!! *ler*)
    Jag håller tummarna och hoppas på tur! ;o)
    Ha det bra!
    Många Kramar från Hanna

  • Inger

    Hej Stina.
    Självklart vill även jag göra ett försök att få vara med och vinna denna fantastiskt fina väska. Du är otroligt duktig……
    Jag har ingen egen blogg, så här nedan kommer min vers som jag just nu använder mej av på ett kort till en väldigt god vän.
    Kram Inger

    Den största av skatter är inte av guld,
    och inte tillverkad av människohand.
    Den kan inte bäras om halsen.
    Du bär den i ditt hjärtats land.
    För värdsliga ting dom bleknar bort,
    likt årstider kommer och går.
    Men värmen från vänskapens band,
    den ska aldrig falna,
    den ska för alltid bestå.

    (Från en disneyfilm)

  • annkan

    Jag vill jättegärna vara med och tävla om din underbara väska med innhåll!

    Har skrivit om din blogcandy och länken har du här:
    http://annkan.bloggplatsen.se/2009/10/29/2131519-blogcandy-hos-ztina/

    En användbar vers som jag ibland skriver i mina kort är:

    Kan man vara glad för lite, har man mycket att vara glad åt.

    Tack för chansen- och vilken bra ide’ med inspirationssidan!

    Kram på dig.

  • annica ahlqvist

    Vilken sanslöst vacker väska! Innehållet är ju inte heller illa;)

    MIn favoritmelodi är Det vackraste med Cecilia Vennersten och den har jag använt, hel eller en del på LOs.

  • Charlotta

    Jag har hittat min nya favoritblogg: DIN, jag vill gärna vara med och tävla om din väska.
    Jag har skrivit om din blogcandy på min blogg: http://pippilotta74.bloggagratis.se/
    Nu ser jag ser fram emot att ta del av din blogg med användbara texter eftersom jag ochså tycker det är svårt att veta vad jag skall skriva.

  • Ingela

    Vill också gärna ta en lott, älskar lila.
    Har lagt in bild och länk i min blogg.

    Har valt en vacker dikt som använts i lite allvarligare sammanhang.
    Men så otroligt vacker…
    Det är: W. H. Auden, ‘Funeral Blues’Funeral Blues

    Stop all the clocks, cut off the telephone,
    Prevent the dog from barking with a juicy bone,
    Silence the pianos and with muffled drum
    Bring out the coffin, let the mourners come.

    Let aeroplanes circle moaning overhead
    Scribbling on the sky the message He Is Dead,
    Put crepe bows round the white necks of the public doves,
    Let the traffic policemen wear black cotton gloves.

    He was my North, my South, my East and West,
    My working week and my Sunday rest,
    My noon, my midnight, my talk, my song;
    I thought that love would last for ever; I was wrong.

    The stars are not wanted now: put out every one;
    Pack up the moon and dismantle the sun;
    Pour away the ocean and sweep up the wood,
    For nothing now can ever come to any good.

  • Stina

    åhhh.. Jag ÄLSKAR lila 🙂

    Tack för en underbar sida… Stina heter jag åxå 😉 Fast tycker det ser lite lyxigare ut med ett Z i *haha*

    Nu är det så här. Att jag är så jäkla ny på detta med scrapping så jag bara sitter och dregglar över era skapelser. Jösses amalia va duktig du är och vad fina saker du gör.
    Jag är inne på kort nr 1.. innan snodde jag ihop ett litet fotoalbum. Är dock inte riktigt klar med det. Men kortet gjorde jag och min dotter 13år.. i förrgår. Satte upp den på min blogg… som du kommer att se så är den väl inte världens vackraste. Men någonstans ska man väl börja:)

    Här kan du klicka för att komma in till min blogg och raka vägen dit jag satte din sida 🙂 http://tulipansvardag.blogspot.com/2009/10/blogg-candy_31.html

    Har även satt dig som bloggfavorit 😉

    Någon värs eller dikt kan jag tyvärr inte göra… däremot mitt magiska ord för dagen är ”SOLSKEN”….. för idag är det en vacker dag ute 🙂

    Hoppas verkligen att jag kunde få bli den värdiga vinnaren av detta underbara paket. Vi har juh inte så mycket saker att leka med ännu jag och dottern, men vi hinner väl samla på oss vi åxå.

    Ha en fin dag!

    MVH Stina

  • Carola

    Först och främst vill jag säga ett JÄTTEstort GRATTIS! Du gör så otroligt fina grejor! Jag riktigt njuter när jag är in här och tittar! Gillar särskilt alla Dina altrade saker!
    Och här kommer mitt lilla textbidrag:

    ”Glädje är…
    att se livet genom en solstråle.”
    Carmen Sylva

    /Kram Carola

Kommentera

