På smultronjakt!

Då var det dags att visa ytterligare en Lo från scraphelgen! Den här gången blev det en riktigt somrig layout på Tobias när han i full gång med att hitta solvarma smultron! Helt underbara foton!

DSC_0355

Nu är jag i full gång med min Gazelle! Har mycket kvar att lära men grunderna sitter nog… I mitt första projekt med apparaten har jag skurit ut en text som jag ska sätta på Jonathans vagga. Lovar att visa bilder när vaggan är klar!

Kram ztina

4 responses to “På smultronjakt!

  • Anna Öberg

    Oj, vilken läcker LO. Vilken fin sommarbild!

    Jag har förresten provat nu att göra byxmallen, det var roligt. Sen har jag provat på att göra en väska, men inte den jag fick av dig ännu.

    Hoppas att allt är bra och att ni är fri från förkylningar. Hoppas även att Thomas har blivit bättre.

    kram//Anna

  • Mia

    Men så fin LO, gillar den runda formen på pappren som tar upp det gamla kärrhjulet oxå dekorationerna…..ljuvliga!!!! Hoppas han hittade några smultron =)

    Ja men självklart måste Du boka in en scrapträff framöver i Övik….kommer 4 tjejer till mej från Piteå i morgon som ska vara med på träffen….jätteroligt!!!!

    Ha det gott!!
    KRam//Mia

  • Gurkiss Scrappande

    Jätte fin och gullig LO 🙂

    Kram Gurkiss

  • Linda

    Åh vilken härlig layout, superfin verkligen!

Kommentera

