Sångstund

Här kommer ytterligare en LO som jag gjorde på scraphelgen. I den här utmaningen skulle man göra en LO i en annorlunda form. Jag valde att scrappa om min älskade Jonathan när han är i full gång med att sjunga! Här ligger han i sin babysitter och lyssnar på favoritskivan med barnsånger. Kan livet bli bättre???

DSC_0343

Nu dröjer det inte länge innan min utlovade blogcandy drar igång, så håll ögonen öppna!!

Kram ztina

6 responses to “Sångstund

  • Mia

    Men så fin….gillar alla dom diecutpappren så snygga och finfina dekorationer, stilrent o snyggt!!!! Och fotona helt underbara ser ju ut som han sjunger….härligt!!!!

    Kram//Mia

  • Anna Öberg

    Vilken vacker LO du har gjort! Allting passar bara så bra ihop! Han är ju för snygg lille Jonathan!

    Tack än gång för mallarna!

    kram//Anna

  • Kamilla

    Nämen det är inte saaant, helt underbart vacker LO och Jonathan är ju en idol redan nu 😉
    Men VAD är det för blomma du har, den där amaryllis liknande??? gaah vad snygg den är, har du gjort den själv?
    Kram kram

  • ztina

    Tack! Blomman kommer från en så kallad lyxpåse från Prima. En påse fylld av underbara blandade blommor – kan varmt rekommendera dem! Man hittar alltid någon blomma som passar… I LO:n ”på smultronjakt” har jag också använt mig av en blomma från den påsen – den stora rosa! Lyxpåsen finns bland annat att köpa hos Nettans Scrapbooking4you!
    Kram ztina

  • Lina

    Jisses vilken underbar LO!!! man bara blir så glad när man ser den ….och vill genast lifta den!!! Ohhh vill sätta i gång på studs!!!
    Följer din blog med nöjje!!
    Tack för all inspiration!!
    Kramar en ny bloggare

  • Lanttjejen

    Jag undrar var i från får alla mallar till väskorna du gör, väskorna är ju fina tycker jag

Kommentera

