På bubbligt äventyr

Här är en av de layouter som jag gjorde i helgen och som jag vann med.  Den här utmaningen var en kit-utmaning med skiss som Scrap-ateljen hade ordnat. Ett superfint kit som inte gick att misslyckas med. ALLA hade gjort underbart fina alster.

DSC_0350

På min LO är det Tobias som är i full fart med att blåsa såpbubblor, vilket inte alltid är så lätt när man är 2 år. Som vanligt så har jag både chalkat och skrapat kanterna på alla papper. Jag har även använt mig av några Tim Holtz-masker, rosor, pearls och band som dekoration.

Nu när jag äntligen tagit kort på de alster jag gjort så  dröjer det nog inte länge innan nästa uppdatering (!).

Kram ztina

4 responses to “På bubbligt äventyr

Kommentera

