Överlycklig!

I min lilla Scrapvärld är nu allting på topp! Det kan nog inte bli bättre än så här! 😀 Under helgen som gått var jag ju på Scraphelg där det anordnades en hel del inspirerande utmaningar! Till min stora glädje hade jag äran att få VINNA två av dessa utmaningar och komma på tredjeplats i en utmaning!!!!!! JIIIPII! Här nedan ser ni de fina vinsterna jag fick!

DSC_0339

Blev riktigt nöjd – de är ju hur fina som helst! Dessutom gick jag hem med ett DT-paket med superfina papper och dekorationer från Scrap-ateljen. Så nu ska här scrappas DT-alster! Kan det bli bättre?

JO, det kan det!!! Kan ni gissa vad jag hämtade ut på posten idag??? MIN ALLDELES EGNA GAZELLE!!!!!

DSC_0361

Iiiiiiiiii! Nu står den här på MITT skrivbors och väntar på att användas! Ska bara lära mig programmet först – och det verkar inte allt för svårt men vi får väl se!

Hoppas att Du är lika GLAD som jag är just nu!

Kram ztina

4 responses to “Överlycklig!

Kommentera

