Fotobok

 DSC_0201

 Lille Jonathan är bara 12 veckor gammal men vi har redan hunnit ta flera hundra kort på honom!!! Hur ska jag hinna scrappa alla dom?! Det kommer jag ju naturligtvis inte att hinna – hur mycket jag än vill! Jag får väl ta ut favoritkorten och scrappa dem – det blir nog ganska många sidor bara det! Men jag tycker att det är så tråkigt att ha resterande kort kvar i datorn, jag vill ju kunna titta på dem utan dator. Så därför kom jag på att jag kunde ju göra en fotobok på nätet – hur praktiskt som helst! Och just nu har Fuji Film ett erbjudande som jag inte kunde motstå – blogga om fotoboken och få en GRATIS!!! Ett ypperligt tillfälle att testa hur de blir! Jag ska genast sätta mig ner och välja ut foton på Jonathan som ska med i fotoboken.

Är du också intresserad av att göra en fotobok? Gå in på http://www.fujidirekt.se/fotobok och beställ en!

 Kram ztina

4 responses to “Fotobok

Kommentera

